Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

Rreklama internete

INTERNETINĖ REKLAMA

Reklama yra bet kokia mokama neasmeninė identifikuojamo užsakovo idėjų, prekių ar paslaugų pristatymo ar populiarinimo forma. Internetinės reklamos gimimo metai – 1994 – ieji. Forrester Research kompanijos duomenimis, pagrindinės reklamuojamos prekės ir SEO paslaugos yra:

  • vartotojiškų prekių reklama 30%
  • finansinių paslaugų 22%
  • kompiuterinių paslaugų 21%
  • telekomunikacijos priemonės 7%
  • informacijos priemonės 7%

Daugiausia reklamuojamos prekės t.y. vartotojiškos prekės, po jų seka finansinės ir kompiuterinės paslaugos, mažiausiai dėmesio yra skiriama informacijos priemonėms.

1.1. REKLAMINĖ KAMPANIJA INTERNETE. JOS TIKSLAI IR UŽDUOTYS

Kam gali būti firmai reikalinga reklama internete? Atsakymų daug. Tačiau visų pirma tokia reklama nukreipta į:

  • Palankaus firmos arba prekės/paslaugos įvaizdžio kūrimą.
  • Šimtų milijonų žmonių, tame tarpe ir geografiškai tolimų, aprūpinimą informacija apie firmą arba produkciją.
  • Visų informacijos apie prekes pristatymo galimybių: grafikos, garso, animacijos, realizaciją.
  • Operatyvinę reakciją į rinkos padėtį: kainoraščio atnaujinimą, informaciją apie firmą ir prekes, naujos produkcijos anonsavimą.
  • Produktų pardavimą Internetu – viena virtuali atstovybė leis jums neatidaryti naujų prekybos taškų.

1.2. REKLAMOS OBJEKTAS

Dabar būtina apibrėžti reklamos objektą – ar tai bus firma ar atskira prekė. Reikia suprasti, kad pinigų įdėjimas į reklamą ne būtinai reiškia siekimą “parduoti”. Kartais tokios investicijos reiškia firmos ar prekės įvaizdžio “vystymą”. Reklama – tai ne tik būdas parduoti šiandien, bet ir būdas sukaupti kapitalą prekinio ženklo forma. Į ką gi investuoti pinigus? Apibrėžus vartotojo stadiją prekės atžvilgiu, potencialaus vartotojo charakteristiką ir tai ką reikia reklamuoti ( firmą ar prekę ), jūs žinote ką ir apie ką pasakyti potencialiam vartotojui. Tokiu būdu pinigai neišleidžiami veltui nenaudingai reklamai, priešingai, tai jums leidžia sukaupti kapitalą įvaizdžio pavidalu.

1.3. REKLAMINIS SKYDELIS

Reklaminis skydelis (baneris) – labai svarbus reklamos Internete elementas. Kaip taisyklė, tai yra stačiakampis GIF arba JPG formato paveikslėlis, nors taip pat sutinkami baneriai sukurti JAVA, ShockWave ir kitomis priemonėmis. Baneris patalpinamas Web-puslapyje ir turi hipernuorodą į jūsų firmos serverį. Dabartiniu metu nėra oficialiai priimtų banerių dydžių standartų, nors dažniausiai sutinkami 468×60 pikseliu baneriai. Pirmasis žingsnis link jų dydžio standartizavimo buvo Internet Advertising Bureau (Interneto reklamos įstatymų leidėjų) kartu su CASIE (The Coalition for Advertising Supported Information & Entertainment) pasiūlymai. Egzistuoja banerių apribojimai kilobaitais, todėl būtina, kad baneris užsikrautų kuo greičiau. Pavyzdžiui, 468×60 baneriai paprastai būna nuo 10 iki 15 Kb dydžio. Banerinė reklama yra pati populiariausia ir efektyvi priemonė svetainės lankomumui padidinti. Taip pat baneriai yra galinga priemonė įmonės įvaizdžio vystymui.

1.3.1. REKLAMINIŲ SKYDELIŲ PLATINIMO BŪDAI

Kas tai yra reklaminis tinklas? Tai vieningas banerinės reklamos rinkimo ir išskirstymo centras keletui (vienetams, dešimtims, šimtams it t.t.) Web-svetainių. Gali pasirodyti, kad plati auditorija ir didelis Web-svetainių, įeinančių į reklaminį tinklą, kiekis apsunkina, o daugeliu atvejų daro beveik neįmanomą, reklamą orientuotą į konkrečią auditoriją. Tačiau egzistuoja prekės, kurias galima ir reikia reklamuoti plačiai auditorijai. Šiomis prekėmis naudojasi dauguma žmonių, nepriklausomai nuo lyties, išsilavinimo, religijos it t.t. Pavyzdžiui, dantų pasta, skalbimo milteliai, vaizdajuostės ir panašiai. Bet yra prekės, kurios reikalingos ar prieinamos tik tam tikrai auditorijos daliai. Tarkime mums reikia išreklamuoti automobilį. Akivaizdu, kad neapsimoka jį reklamuoti serveryje pateikiančiame skelbimus apie ieškomus darbus ir esamas laisvas darbo vietas, todėl, kad dauguma tokio serverio lankytojų – žmonės nepatenkinti dabartine savo finansine padėtimi arba bedarbiai. Suprantama, kad jie neturi pakankamos sumos pinigų tokiai nepigiai prekei, kaip automobilis. Todėl reikia reklamuoti šią prekę reikia tokiuose serveriuose, kuriuose lankosi žmonės, turintys pakankamas pajamas. Tos pačios prekės reklama gali būti skitingai pateikiama skirtingoms auditorijoms. Skirtingoms žmonių kategorijoms išskiriamos skirtingos tos prekės savybės, patrauklios konkrečiai auditorijai. Tarkime mes raklamuojame kvepalus. Reklamoje moterims, galima panaudoti mintį, kad naudodama šiuos kvepalus ji taps pačia patraukliausia (arba tiesiog patrauklia) savo vyrui. Tų pačių kvepalų reklama vyrams, naudos idealios moters, kuria tapti gali jam brangi moteris, jei jis jai padovanuos šiuos kvepalus, paveikslą. Taigi mums reikia sukurti dvi skirtingas reklamas: vieną serveriui, kuris yra lankomas moterų, ir kitą – serveriui, kuriame lankosi vyrai. Kiekvienas reklaminis tinklas sukuria bendrą visų serverių, įeinančių į tinklą, auditorijos vaizdą. Reklamos teikėjas aprašo jam naudingą auditoriją. Po to reklaminis tinklas šią reklamą demonstruoja tik tuose serveriuose, kurių lankytojai atitinka pateiktą aprašymą.
Tai labai veiksmingas reklaminių skydelių platinimo būdas, nes pritaikytas konkrečiai auditorijai. Į skirtingus dalykus sukoncentruotas dėmesys patraukia tiksliai tuos interesantus, kuriuos sukurta reklama gali paveikti. Kitaip tariant, ji nerodoma veltui tiems lankytojams, kuriems yra visiškai neaktuali. Šis reklamos būdas paremtas naršymo įpročių analize ir jo rodymas tikslinei auditorijai garantuoja efektyvumą.

Google map