Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

7 būdai kaip konstruktyviai panaudoti pinterest seo

Yra įvairių būdų, kaip galima reklamuotis internete. Kaip galima efektyiai panaudoti ,,PINTEREST SEO‘‘. Labai svarbus pats pirmasis žingsnis – dirbti su tiksline auditorija, taikyti tai, ko jie būtent nori, atsižvelgti į jų poreikius. Vėliau, galite sukurti asmenis, kurie toliau galėtų perteikti reklamos turinį. SEO paslaugos – labai efektyvi paslauga, kiekvienam, konkurenciją turinčiam verlsui. Svarbu optimizuoti savo puslapį taip, kad jis būtų lengviau surandams kitiems vartotojams. Labai svarbu savojo darbo analizė. Visada kažką atlikę, analizuokite. Ar teisingai padarėte, kokios buvo nesekmės. Ką darant jus lydėjo sėkmė, o ką – nesėkmė. Taip bus lengviau atsirinkti, prie ko Jums sekasi dirbti, kas Jus labiau traukia. Kiekvienoje srityje labai svarbu atlikti savianalizę.

Taigi, kokių konkrečių priemonių reikia imtis reklamuojant?

1. Dirbkite su tiksline auditorija. Komentuokite paskyras, kreipkitės į vartotojus supriminimu, pakabinkite (repin – anglų kalba interfeisų sistemoje) originalų turinį ar panaudokite laikus, jei prikabinimas netinka. Bendraukite su vartotoju lygiai taip lyg bendrautumėte su jais bet kuriame kitame socialiniame tinklalapyje. Vienas iš Pinterest didžiausių privalumų yra palyginti jauna šio tinklalapio auditorija. Jūsų aktyvus darbas su ja gali pritraukti daug daugiau dėmesio nei daug labiau lankomuose tinklapiuose tokiuose, kaip „Twitter“ ar “Facebook”.

2. Panaudokite Pinterest kad sukurtumėte asmenis, kuriems toliau būtų galima kurti reklamuojamą turinį. Šis socialinis tinklalapis puikiai identifikuoja žmonių poreikius. Tai galima panaudoti siekiant sukurti tikslinės auditorijos modelius.

3. Optimizuokite savo puslapį taip, kad jį būtų lengviau surasti kitiems Pinterest lankytojams. Tegul svetainė Pinterest nurodo į tinklalapį, o skyrius About turi atitinkamus susietus puslapius.

4. Tegu profilis pasirodo pateikiant rezultatus. Kada nors kas nors ieško jūsų pagal naujovės pavadinimą, kartu su pateikta informacija pirmajame puslapyje gali atsidurti jūsų profilis, esantis Pinterest, kartu su kitais socialiniais profiliais ir pačia svetaine. Įsitikinkite, kad žymė “Hide your Pinterest profile from search engines” (“paslėpti jūsų profilį Pinterest nuo paieškos sistemų“) nuimta nustatymuose.

5. Koncentruokite savo dėmesį Į tikslines, draugiškas naujovei „priekabas”, kurios duos kokybišką srautą su aukštu CTR. Prikabinkite tik tai, kas yra įdomu jūsų tikslinei auditorijai ir tai, kas skatina paspaudimus. Pavyzdžiui, jei jūs pakabinate informatiką, tai grafika turi dominuoti palyginti su tekstu. Optimizuokite savo nukreipimo puslapį taip, kad vartotojams Pinterest būtų įdomu į jį grįžti atgal ir susipažinti su jūsų teikiamomis paslaugomis arba produktais.

6. Naudokitės Pinterest peržiūrėti vertingam turiniui, susijusiam su jūsų verslu. Pinterest – tiesiog nepaprastai veiksminga vizualinių žymių priemonė. Jei jūs pakabinsite ne tik savo turinį, tačiau taip pat ir kitų sukurtą naudingą ir įdomų turinį, tai jūsų autoritetas tik didės.

7. Visada pamatuokite sėkmes ir nesėkmes. Analizuokite savo svetainės srautą iš Pinterest, norėdami pamatyti, kurios “priekabos” yra veiksmingos ir kurios ne. Papildomą naudingą statistiką galima išgauti iš Pinterest profilio, naudojant tokias priemones, kaip PinReach.

IŠVADOS

Nors ir potencialiai labai naudingas verslui, Pinterest nėra dievų dovana atliekant paieškos optimizaciją, kurios metu kiekvienas lankytojas tampa klientu. Jei norite efektyviai dirbti su šiuo socialiniu tinklalapiu, būkite socialūs patys: bendraukite su kitais vartotojais, įveskite aukštos kokybės, intriguojantį turinį.
Juk visiems žinoma, kad vien kokybiškų priemonių niekada nepakanka, visuomet reikalingas ir išmanymas, kaip jomis naudotis. Originalumas ir aktyvumas yra pagrindiniai veiksniai, lemiantys sėkmę, nesvarbu, kokį socialinį tinklą pasirinktumėte ar kaip ilgai su juo dirbtumėte. Todėl būkite atviri naujovėms ir kuo įvairesniam turiniui, kuris neabejotinai prisidės prie žinomumo didėjimo ir gausėjančių lankytojų srautų.

Google map