Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

Optimizacija esant padidėjusiai paklausai

Kuriant kažkokį produktą ar gaminį, kuris po tam tikro laiko bus išleidžiamas į prekybą, būtina iš anksto planuoti jo populiarinimą, o vienas geriausių metodų yra – SEO paslaugos. Būtina pastebėti, jog optimizacija esant padidėjusiai paklausai turi būti atliekama dar pieš tai kai produktas išeis į prekybą, nes neretai pasitaiko atvejų, kad reklama yra užsiimam tik po to, kai pirkėjai jau gali įsigyti jį nevaržomai, o tai dažniausiai priveda prie menkaverčio reklamos efektyvumo.

Dirbti su paieškos aktyvumo piku, kuris yra sąlygotas smarkiai padidėjusios paklausos, nėra taip paprasta, tačiau ir laimėjimas gali būti ne mažas. Jei jūs žinote, kada būtent reikėtų pradėti paieškos optimizavimą, jūs įgyjate didelį pranašumą prieš konkurentus. Kaip galima tai atlikti veiksmingai? Savo patirtimi pasidalins pasiūlos specialistas Peter van der Graaf.

NUSPĖJAMI PAIEŠKOS UŽKLAUSŲ KIEKIO PIKAI

Netikėti paieškos užklausų apimties pikai yra daug labiau nuspėjami negu, kad gali atrodyti. Kiekvienais metais yra tie patys sezonai, tos pačios šventės, kurioms dažnai ruošiami nauji produktai daugelyje pramonės šakų.

Puikus pavyzdys nuspėjamų gyvavimo ciklų yra mobilių telefonų gamyba, kur naujas didelės paklausos modelis išleidžiamas maždaug kartą per penkis mėnesius.

Paieškos užklausų pikas dažnai sutampa su pirmuoju pardavimų mėnesiu. Jei jūs užsiėmėte reklama po prekės išleidimo, manykite, kad jau pavėlavote. Tačiau sėkmingai ir savalaikei pasiūlai užtikrinti paieškos sistemose egzistuoja darbo strategija.

SAVALAIKIS IŠLEIDIMO PIKO PASIEKIMAS

Imkime ir prisiminkime domenus. Kas tai yra didelės išleidimų pozicijos? Tai įrodymas to, kad naršyklė perskaito puslapį su didesniu išmanymu negu visi kiti. Jei norite, kad puslapis „kabėtų“ viršuje paieškos užklausų piko metu, jums reikia iš anksto gauti kiek galima daugiau atgalinių nuorodų. Pavyzdžiui, jei jūs esate vienas iš pirmųjų, kuris paskelbė medžiaga apie naują mobilų telefoną, egzistuoja gana didelė tikimybė, kad jumis remsis daugelis pirmųjų to modelio pirkėjų.

Kol paklausa pasieks piką, jums reikia pradėti gauti tiesioginės naudos iš jau gerai užsirekomendavusio puslapio. Todėl ten jūs galite įdėti komercinius pasiūlymus. Mažėjant susidomėjimui preke kiti tinklapiai gali jus išstumti iš viršutinių puslapių, tačiau tuo metu jūs jau būsite išspaudęs iš temos viską, ką galima ir jau dirbsite su sekančiu produktu, tuo pat metu lenkdami kitus.

Kai kurios nuorodos įtakos jūsų padėtį tik po tam tikro laiko; kitos – beveik akimirksniu, tačiau šie veiksniai laikui bėgant dingsta. Veiksminga strategija apima skirtingų nuorodų rūšių derinių panaudojimą. Grįžkime ir išnagrinėkime ją mobiliojo telefono atveju.

  1. Pasklidus pirmiesiems gandams apie naują telefono modelį sukurkite puslapį, kuriame bus nurodytas numatomas modelio pavadinimas ir pateiktas gandų rinkinys.
  2. Kai pagaliau paaiškės modelio pavadinimas, padirbėkite su socialine terpe. Pavyzdžiui, galima organizuoti apklausą apie tai, kokias jo funkcijas klientai norėtų išvysti ir įkelti nuorodą apie apklausą į socialinį tinklalapį. Tai sukurs trumpalaikį apsilankymų piką, kuris yra būtinas sekančiai reklamos fazei.
  3. Kada modelis oficialiai pristatytas, būkite vienu pirmųjų, kurie išleis apžvalgą ir panaudokite tam jau egzistuojantį tinklalapį. Atnaujinkite jį atsiradus naujai informacijai tam, kad tinklalapio lankytojai būtinai norėtų ten užsukti ir juo remtis. Tai papildomai pagerins jūsų reitingą.
  4. Panaudokite tą patį puslapį su tuo pačiu URL pirmajai preliminariai apžvalgai paskelbti. Senąjį turinį, esant būtinybei, jūs visada galite perkelti į kitą puslapį. Kadangi vartotojai jau stebi tinklalapį, tai preliminaria apžvalga jie taip pat aktyviai remsis.
  5. Panaudokite šį URL vėl ir vėl naujienoms, preliminariems užsakymams ir pardavimams publikuoti.

Šiuo metu aktyvų darbą, didinant atsakomųjų nuorodų kiekį, galima nutraukti. Pagrindines pozicijas ko gero išsaugosite apie du mėnesius, per kuriuos bus atlikta daugiausia pardavimų. Kai šis naujas telefono modelis taps ne tokiu jau nauju, jūs galite net pakeisti URL arba nukreipti į naujesnio modelio tinklalapį su (tikriausiai) dalinai sutampančiais raktažodžiais. Paskutinė galimybė suteikia jums gerą spurtą pradedant naujo produkto reklamą.

PATARIMAI

Galiausiai Peter van der Graaf pateikia keletą patarimų:

  • Nesiliaukite stebėti rinkos ir bandyti prognozuoti, kas sekantis pramonėje atsidurs dėmesio centre?
  • Įdėmiai stebėkite socialinių informacijos priemonių terpę, ieškokite vidinės informacijos, kad pirmieji sužinotumėte apie naują terminiją, kuri taps tendencingais raktažodžiais.
  • Braižykite ankstesnių panašių reklamos kampanijų schemas, kad geriau suprastumėte raktinių žodžių gyvavimo ciklus.
  • Sugalvokite sėkmingus šūkius kiekvienam projekto gyvavimo ciklo etapui ir surinkite visas įėjimo nuorodas į vieną URL.
  • Galiausiai, visada būkite pasirengęs naujai PR (visuomeninių santykių) akcijai!

Sistemingas darbas ir tendencijų sekimas gali padėti pritraukti lankytojų srautus ir juos išlaikyti. Svarbu stebėti aktualijas ir nuo jų neatsilikti, visada būti pasiruošus pokyčiams ir priimti iššūkius. Internetinėje erdvėje apstu gerų patarimų, kaip derėtų atlikti optimizacija esant padidėjusiai paklausai ir Peter van der Graaf yra tik vienas iš tokių pavyzdžių, ieškokite informacijos visais įmanomais kanalais ir nuo pažangos tikrai pavyks neatsilikti.

Google map