Stambios SEO bendrovės formavimas

Informacija apie stambios SEO paslaugų organizacijos kūrimą. Norint sukurti stambią SEO paslaugų teikimo organziciją, reikia vadovautis keliais svarbiais patarimais, kad viskas pavyktų, o įmonė veiktų sklandžiai, neštų pelną. Svarbu sukonfigūruoti darbą tarp skyrių, kadangi visada įmonėse būna nesutarimų tarp vieno ar kito skyriaus. Labai svarbu tai panaikinti. Labai svarbu sukoncentruoti savo dėmesį i kritinės svarbos iniciatyvas, išmokyti to daryti ir visus savo darbuotojus. Taigi, tai yra keli pagrindiniai faktoriai, kuriais paremtos SEO paslaugos. Jeigu norite, kad Jūsų paslaugos būtų paklausios, o Jūsų klientų srautas nuolatos didėtų, privalote laikytis mano išvardintų kriterijų. Kitu atveju, Jūsų SEO paslaugų organizacijos kūrimas gali nepasisekti.

Vykstant panelinei diskusijai, konferencijos SMX WEST metu, Adobe darbuotojas Warren Lee davė keletą naudingų patarimų kaip organizuoti SEO specialistų darbą didelėse organizacijose. Kadangi Warren‘as yra atsakingas už paieškos optimizavimą Adobe.com, Photoshop.com ir kituose populiariose firminėse svetainėse, tai jo patarimų vertą paklausyti.

Pasak Warren‘o, daugiausia problemų, iškylančių su SEO panaudojimu didelėse organizacijose, yra susiję su šiais punktais:

  1. Bendras skyrių darbas.
  2. Dėmesio koncentravimas kritinės svarbos iniciatyvoms.
  3. Paramos projektams, kurie skirti turinio kūrimui, optimizacijai, atsakomųjų nuorodų skaičiaus prieaugio didinimui ir svetainės architektūriniam patobulinimui, gavimas.
  4. Pusiausvyra tarp skyrių.

Galime peržiūrėti juos paeiliui:

SKYRIŲ BENDRAS DARBAS

Problemos kyla tuo atveju, kai SEO specialistai yra sukoncentruoti kokiame nors viename departamente. Paprastai tai prekybos ar IT (informacinių technologijų) departamentas. Paieškos kokybės optimizacija daugiausiai priklauso nuo priimamų sprendimų, kurie susiję su svetaine, techniniais klausimais, rinkodaros produktais ir paslaugomis. Tai reiškia, kad komandos turi atsidėję dirbti, kad išsaugotų vieningą veikiančią strategiją. Praktiškai tai reiškia, kad SEO specialistai paprastai turi greitai prisitaikyti prie sprendimų, kuriuos priima kitos komandos.

Sėkmingą šios kliūties įveikimą nulemia komandos, užsiimančios SEO, gebėjimas pasiekti paieškos optimizacijos strategijų integracijos visoje įmonėje. Tam būtina suprasti, kokius administracinius vienetus ir kada būtent reikia paspausti. O tai, savo ruožtu, reiškia, kad komanda turi suprasti, kokių padalinių darbas įtakoja SEO. Galiausiai, paieškos reklamos strategijos turėtų tapti neatskiriama įmonės darbo dalimi. Tam reikalinga komanda su visiškai konkrečių savybių rinkiniu. Kompanijos organizacinė struktūra ir kultūra turi palaikyti šią koncepciją.

Po to, kai komanda išsiaiškino bendrovės funkcinę struktūrą, jai reikia sukurti santykius su strateginiais partneriais organizacijos viduje. Didelėse bendrovėse, tokiais partneriais bus skyriai, kurie užsiima PPC reklamos kampanijomis, integruota paieška svetainėje, dirba socialiniuose tinklalapiuose, užsiima analize, informacinėmis technologijomis (IT), tinklapio saugumu, rinkodara, turinio vadyba, kokybės užtikrinimu (QA) ir svetainės testavimu.

SEO yra viena iš darbo sričių, kurioje visada yra ką daryti, ir kiekvienas sprendimas turi savo vertę. Tai reiškia, kad, siekiant teigiamų pokyčių, būtina atidžiai kreipti dėmesį, kam yra gaištamas jūsų laikas, kad neišvengiami uždaviniai, kuriems reikia skubaus sprendimo, neatitrauktų jūsų nuo darbo su strategiškai svarbiais projektais.

DĖMESIO SUKONCENTRAVIMAS YPATINGOS SVARBOS INICIATYVOMS

Norint pasiekti pusiausvyrą tarp projektų ir uždavinių, būtina pasirinkti tokią komandinio darbo kultūrą, kai prioritetai nustatomi duomenimis ir rezultatais, ir palaikomi veiksmingais mokymais ir ryšiais su visais proceso dalyviais. Praktikoje procesas, kuris remiasi darbu su duomenimis, apima pagrindinių metrikų tyrimus, sėkmės atskaitomojo taško nustatymą, apskaičiavimą SEO židinių, į kuriuos reikia kreipti dėmesį, kad pasiekti reikiamų rezultatų. Tai leidžia jums sugalvoti tikrai realistišką reklamos strategiją.

Adobe tai buvo padaryta pernai. Bendrovė nusamdė paieškos reklamos kvalifikuotų specialistų komandą, o taip pat perėmė pagrindinius elementus Agile – populiaraus programinės įrangos kūrimo modelio. Tarp tokių elementų yra ir palaikomas galimų projektų sąrašas (šiuo metu jų daugiau nei 150) su kiekvieno ketvirčio balsavimu, o taip pat sprintai kiekvieno pagrindinio projekto atveju du kartus per mėnesį.

Tam, kad išlaikyti dėmesį prioritetams, ne mažiau svarbu perfiltruoti projektus pagal pagrindinių SEO savybių reikšmingumą – tinklapio architektūra, vidaus ir išorės nuorodos, naujas ir esamas turinys.

Papildomais projektais ir kriterijais yra darbo eigos optimizacija, bendra reklamos ir paieškos reklamos strategijų optimizacija, o taip pat grupės dirbančios su socialinėmis terpėmis įtraukimas.

PARAMOS GAVIMAS

Tam, kad aukščiau aprašyta metodologija veiktų, būtina vadovybės parama darbui, kuriant turinį, optimizavimui ir architektūros patobulinimų diegimui. Kaip neseniai atlikti tyrimai, kuriuos atliko Rebecca Lieb iš Altimeter Group, parodė, SEO bendrovėse dažnai laikoma žema prioritetine kryptimi, kuri to pasėkoje gauna mažiau išteklių plėtrai.

Tose organizacijose, kurioms pavyko su tuo susidoroti, optimizuotojai patraukdavo dėmesį savo darbo būtinumu, pateikdami tikslius savo sėkmės pavyzdžius, neužmiršdami tuo pat metu paminėti nesėkmes, kurias paaiškindavo sisteminės apskaitos trūkumais.

Jau įvykusių nesėkmių bei galimų būsimųjų (ypač jeigu nebus imtasi priemonių) paminėjimas, veikia labai efektyviai. Vienas iš galingiausių katalizatorių yra demonstracija to, ką konkurentai gamina ir kokią naudą jie iš to gauna. Jūsų tikslas šiuo atveju – parodyti, kiek bendrovei kainuoja SEO vientisos strategijos nebuvimas.

Verta atminti, kad, kai jūs nurodote sėkmingus rezultatus gautus, realizuojant paieškos optimizacijos strategijas, neverta visus nuopelnus priskirti sau. Pasistenkite nurodyti, kurie padaliniai taip pat dalyvavo darbe ir jiems padėkokite. Taip jums bus daug lengviau gauti jų paramą.

PUSIAUSVYRA TARP PADALINIŲ

Rasti pusiausvyrą tarp dalyvaujančių padalinių yra gana nelengvas uždavinys, su kuriuo susiduria beveik visos stambios bendrovės. Čia gali padėti trys strategijos: mokymas, atsakomybės grafikai, reguliarūs susitikimai. Kryžminiai mokymai yra būtini tam, kad paieškos optimizacija taptų organizacijos dalimi. Be šito jūs negalėsite verslo proceso sukūrimo dalimi padaryti turinio ar veiksmų atliktų socialinėse svetainėse.

Apmokymų metu pasistenkite aptarti šias pagrindines sąvokas:

  • Natūralaus paieškos srauto vertingumas, užtikrinantis bendrovė sėkmingą darbą.
  • Paieškos optimizavimo sėkmė nėra įmanoma remiantis vien tik SEO komandos jėgomis arba prekybos konsultantų jėgomis. Būtinas visų bendras darbas, kurie vienokiu ar kitokiu būdu yra susiję su reklamos turinio publikavimu tinklapyje, socialinėse svetainėse ir pramonės leidiniuose.
  • Jei prieigos prie PPSS CMS yra beveik pas visus, būtina išankstinė ir dažna sąveiką su reklamos ekspertais.
  • Reikalingi tikslingi atskirų grupės darbuotojų apmokymai, t. y. redaktorių, QA, SMM specialistų ir kt.

Čia labai svarbi kritinių taškų su kitomis komandomis sąlyčio paieška.

Kolegų mokymo metu svarbu suprasti, kaip būtent vyksta jų darbo procesai ir kada būtent jiems atsiranda būtinybė atsižvelgti į reklamos paieškos strategiją. Kai šis supratimas yra pasiektas, jūs galite pereiti prie atsakomybės grafikų panaudojimo, pvz., DACI ir RASCI. Tai yra būtina pagrindinio darbo užbaigimui, atliekant departamentų darbo koordinavimą.

IŠVADOS

Tam, kad įveikti bendro pobūdžio sunkumus, susijusius su SEO praktikų integracija didelėse bendrovėse, optimizacijos specialistams yra svarbu aktyviai dalyvauti rengiant prioritetines iniciatyvas. Lemiami yra SEO esmės ir pagrindinių principų paaiškinimai, darbo santykių tarp padalinių kūrimas ir bendras darbas su raktinėmis metrikomis.
Tik patirtis ir puikus šios srities išmanymas gali garantuoti, kad bus pasiekti aukšti rezultatai, reikalingi ne tik pačiai bendrovei, tačiau ir jų klientams. O kad darbas vyktų profesionaliai ir tikslingai – svarbiausia geras ir kompetetingas vadovas, gebantis organizuoti ir paskirstyti darbus, rūpintis darbuotojų kvalifikacija ir tinkamomis darbo priemonėmis, gebantis ir žinantis kaip plėsti bendrovės veiklą bei pritraukti kuo daugiau investicijų.

Kontaktai