Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

Dėmėsio koncentravimas

Reklamos paskirtis yra sudominti vartotoją, o tam būtina atkreipti jo dėmesį. Reklama duos mažai naudos, jei vartotojas ją pamatys ir jau po kelių akimirkų bus pamiršęs. Kokybiška reklama yra ta, kuri eilinį praeivį ar tikslingai informacijos ieškantį asmenį „užkabina“, sudomina ir paskatina veikti.
Reklamos vartotojo dėmesys yra kiekvieno reklamos davėjo siekis. Sukoncentruotas dėmesys rodo, kad vartotojas iš visų atitinkamu metu aplinkoje esančių dalykų reklamą dėl tam tikrų priežasčių palaikė reikšminga. Jis sukoncentravo savo dėmesį.
Ne be reikalo reklamose naudojamos įvairios figūros, garsai, šviesos efektai, spalvos, šūkiai, fonai ir kitos detalės tam, kad atkreiptų vartotojų dėmesį. Tačiau pasirenkant reklamos efektus ir jų kiekį, verta nepamiršti fakto, kad per dideli reklamos kiekiai ar efektų skaičius, pavyzdžiui, per daug spalvų, per daug garso ir pan., vartotojus gali suerzinti. Todėl turi būti saikingai naudojami efektai, staiga atkreipiantys dėmesį, sukoncentruojantys žmogų ties reklamuojama preke ir nukreipiantys žmogaus sąmonę veiklai. Siekiant vartotojo dėmesio, svarbu atsižvelgti į tai, kad dėmesys, kaip ir daugelis kitų procesų, priklauso nuo žmogaus pomėgių, profesijos, domėjimosi sričių, pajamų, socialinės padėties ir kitų veiksnių.
Kokie elementai koncentruoja vartotojų dėmesį? Paveikslas reklaminiame pranešime patraukia dėmesį, sukelia tam tikras asociacijas, leidžia žmogui interpretuoti. Spalva – nepakartojamas fenomenas. Tačiau kiekviena spalva sukelia žmogui tam tikras asociacijas, priklausančias ir nuo paties žmogaus ir nuo spalvos suvokimo. Veiksmas, judesys reklamoje visada patraukia vartotojų dėmesį.
Taigi, nespalvota reklaminė žinutė šiais laikais vargu ar sulauks dėmesio.
Virtualioje erdvėje atsiveria labai plačios galimybės skleisti reklamą, panaudojant įvairius dėmesio pritraukimo elementus. Paveikslais, spalvomis, judesiais dėmesį galima patraukti naudojant reklaminius skydelius. Tačiau tų asmenų, kurie tikslingai ieško tam tikros dominančios informacijos, dėmesį galima patraukti jiems naudinga informacija. Pavyzdžiui, Seo paslaugos suteikia galimybę atsidurti aukštose paieškos sistemos pozicijose ir taip atkreipti vartotojų dėmesį, nes būsite įvertinti kaip profesionali, pripažinimą pelniusi įmonė. Maža to, Seo paslaugos naudingos tuo, kad Jūsų informacijos yra ne tik Jūsų internetinėje svetainėje, tačiau ir įvairiuose straipsnių kataloguose. Jei ši informacija informatyvi ir gerai pateikta, tai sukoncentruos tam tikros informacijos ieškančiojo dėmesį.
O tai reiškia, kad žinia apie Jus pasieks konkrečiai Jūsų srities paslaugų ar prekių ieškančiojo dėmesį. Tokiu būdu ne tik didės Jūsų verslo žinomumas, tačiau ir galimybė parduoti ar užmegzti naujus verslo santykius, juk tikslus prisistatymas yra pirmasis sėkmingo verslo bruožas, todėl reikėtų skirti pakankamai dėmesio ir laiko, kad žinia apie Jus internetinėje erdvėje būtų kuo efektyvesnė ir naudingesnė Jums patiems.

Google map