Susisiekite: +3706 900 3000

Kontekstinė reklama

Tiems, kurie bent kažkiek domisi internetine rinkodara, tikriausiai yra tekę girdėti terminą „kontekstinė reklama“. Tenka pastebėti, kad mūsų visuomenėje šis terminas dar nėra gerai žinomas ir kontekstinė reklama neretai traktuojama klaidingai. O pasaulyje ši reklamos priemonė yra neabejotinai pirmaujanti.
Taigi, kas toji kontekstinė reklama? Jau pavadinimas sako, kad ši reklama siejama su bendru kontekstu. Pavyzdžiui, jei internetiniame puslapyje, kuriame aprašomos Seo paslaugos, jų nauda, poveikis ir pan. bus pateikta ir Seo paslaugas teikiančios įmonės reklama – ji ir bus kontekstinė reklama. Vadinasi, svetainės lankytojas skaito jį dominančią informaciją ir drauge jam pateikiama įmonė, galinti jam tas paslaugas suteikti.
Kontekstinė reklama neretai painiojama su reklaminiais skydeliais. Tačiau vienas aspektas ir yra esminis šių reklamos priemonių skirtumas. Reklaminiai skydeliai pateikiami nepriklausomai nuo konteksto, juos mato visi lankytojai, masinė auditorija ir vieniems jie yra aktualūs, kitiems – visiškai ne . O kontekstinė reklama pasiekia tik tikslinius gavėjus, t. y. tuos skaitytojus, kuriems ji yra aktuali. Jei lankytojas domisi Seo paslaugomis, tikėtina, kad jis ieškos jos teikėjų. Taigi, kontekstinė reklama yra orientuota į tikslinius gavėjus, todėl galima teigti, kad investicijos į šią reklamą yra efektyvesnės.
Kontekstinė reklama – puikus būdas ne tik didinti savo svetainės lankytojų srautus, tačiau ir efektyviai plėsti klientų ratą. Šios reklamos efektyvumas ir yra paremtas tuo, jog ji rodoma tik tose svetainėse ir tik tiems lankytojams, kuriems yra aktuli, reikalinga. Jei reklamuojate Seo paslaugas, tai Jūsų reklama nebus rodoma tiems, kurie skaito straipsnį, pavyzdžiui, apie įmonių apskaitą.
Kaip veikia kontekstinė reklama? Jums atsidarius puslapį su dominančia informacija, pavyzdžiui, Seo paslaugos, speciali sistema jau pradeda veikti ir automatiškai nuskaito atidaryto puslapio turinį. Tuomet sistema iš turimos duomenų bazės parenka geriausiai kontekstą atitinkančią kontekstinę reklamą. Duomenų bazėje yra didelis norinčiųjų reklamuotis skaičius, kurie prie savo reklamos nurodo raktinius žodžius. Sistema juos lygina su atidaryto puslapio turiniu ir taip parenka geriausiai turinį atitinkančią reklamą, kurią ir parodo puslapio skaitytojui.
Ar verta reklamuoti tokiu būdu? Viena vertus, taip, nes Jūsų paslaugų ar prekių reklama visada pasiekia tikslinę auditoriją, kuri domisi konkrečiai Jūsų sritimi ar labai artima jūsiškei, todėl galimai užsuks ir į Jūsų svetainę. Kita vertus, niekas negali garantuoti, kad šis būdas pasiteisins ir investicijos atsipirks, tačiau nepamėginę, nežinosite, ar kontekstinės reklamos būdas Jums yra tinkamas.

Google map