Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

Reklama versle

Reklama internete – vienas populiariausių reklamos būdų. Daugelis žmonių iki šiol naudoja senas priemones reklamuoti – radiją, televiziją, laikraštį. Tačiau dabar atėjo laikas internetinei reklamai. Tai puikus būdas pasiekti puikių rezultatų – prikviesti didelį srautą klientų. Viskas prasideda nuo paprastų dalykų. Populiariose naršyklėse Jūsų internetinis tinklalapis turi būti lengvai pasiekiamas. SEO paslaugos – Jums gali padėti tai padaryti. Paieškos optimizacija internete pagal raktinius žodžius kelia Jūsų puslapį į viršų. Tai labai svarbu, kadangi tai labai didelė reklama. Taip pat internete savo puslapį galite reklamuoti kituose internetiniuose puslapiuose, ar socialiniuose tinkluose, kurie savo populiarumą jau senai yra pasiekę. Internetinė reklama – dar vienas puikus būdas savo siūlomas prekes ar paslaugas parduoti greičiau bei daugiau.

Reklama versle yra neatsiejama darbo dalis, siekiant populiarinti prekės ženklą ar tam tikrą produktą. Čia yra pasitelkiamos įvairios strategijos, kuriomis siekiama, jog apie tam tikras prekes ar SEO paslaugas sužinotų kuo daugiau žmonių. Kas kart yra pasitelkiami įvairūs metodai, tačiau ne kiekvienas jų gali būti naudingas atsižvelgiant į skiriamą reklamos biudžetą. Verta pastebėti, jog reklamos galimybės versle yra itin plačios, tačiau tik tinkamai parenkant strategiją, galima pasiekti norimų rezultatų.

Reklama – tai veiklos rušis arba kaip tos veiklos rezultatas pagaminta produkcija , kurios tikslas yra pramones imoniu , paslaugu firmu , visuomeniniu organizaciju produkcijos pardavimas arba kitokiu imones uždaviniu sprendimas (realizavimas),platinant apie imones paciu imoniu pateikta ir apmoketa informacija .Informacija apie imone turi buti suformuota taip ,kad stipriai paveiktu masine ar individualia samone, pasiektu pasirinkta vartotoju auditorija”. Reklama galima apibudinti kaip sąmoningą, kryptingą ir planingą poveikį vartotojams, kai įmonė siekia tam tikrų tikslų. Tokie reklamos apibrežimai pateikiami lietuviu autoriu literaturoje kurios dar nera daug .Vis del to tai yra naujove , besiveržianti į mūsų gyvenimą. Dabar Lietuvoje jau yra reklamos agenturų . Jos jau stipriai užėmusios pozicijas rinkoje ir turi gan daug specialios aparaturos skirtos reklamoms masinėse informacijos priemonėse. Darbo tikslas – reklama versle.

1. REKLAMA Firminė reklama - koncentruota į prekės ženklą (brand‘ą). Kuriama ilgalaikė strategija, kuri formuoja palankų požiūrį, teigiamą įvaizdį, žinomumą. Kuria papildomą prekinio ženklo vertę (added value). Produkto reklama - pabrėžia patį produktą (jo teikiamą naudą), kainą, pasiekiamumą, vietą. Naudojama produkto įvedimui į rinką. Naudojama produkto prekės ženklo(brand‘o) įvaizdžio sukūrimui ar stiprinimui. Verslas – verslui reklama – pranešimai tarp partnerių. Prestižo reklama - reikalinga įtvirtinti įmonės – organizacijos identiškumą ir autoritetą.. Naudojama formuojant ilgalaikį įvaizdį. Ji informuoja visuomenę apie įmonės indėlį į šalies gerovę, dalyvaujant labdaros akcijose, ekologiniuose projektuose, aiškinant firmos istoriją, geografiją, darbuotojų mokslinius – kūrybinius pasiekimus. Neakcentuojamas organizacijos – įmonės vardas, jis tik paminimas. Pardavimų skatinimo akcijos (išpardavimų reklama) - trumpalaikė reklaminė kampanija, skatinanti pardavimus, išpardavimus. Tiesioginis marketingas (direct marketing) - ilgalaikiai ir naudingi asmeniniai ryšiai tarp gamintojo (pardavėjo) ir vartotojų. kurie turi akivaizdų ketinimą ir apsisprendę tas prekes pirkti. Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą. Kaip liudija archeologiniai kasinėjimai Viduržiemio jūros šalyse, jau senovės romėnai suprato, kad reklamai išleisti pinigai atsiperka. Tuo metu egzistavo tris pagrindinės reklaminės veiklos formos – prekinis ženklas, iškaba ir miesto šauklys. Galim išskirti dvi pagrindines susijusias tarpusavyje reklamos funkcijas – informacinę> (komunikacinę) ir įvaizdinę. Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, vienu metu veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją, todėl pažymėtinos šalutinės reklamos funkcijos: kultūrinė, siocialinė, ekonominė. Reklama įtakoja šiuolaikinių mitų atsiradimą. Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo  mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. . 1.1. Reklamos funkcijos Galim išskirti dvi pagrindines susijusias tarpusavyje reklamos funkcijas – informacinę (komunikacinę) ir įvaizdinę. Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, vienu metu veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją, todėl pažymėtinos šalutinės reklamos funkcijos: kultūrinė, siocialinė, ekonominė. Reklama įtakoja šiuolaikinių mitų atsiradimą.

Marketinginis. Reklama, tai biznio dalis. Kompanijos, kurių tikslas yra gauti pelną realizuojant prekes ir paslaugas, naudoja reklamą, kaip įrankį, įgalinantį jų pasiūlymams pasiekti vartotoją. Reklama kuriama kompanijos marketingo strategijai palaikyti. Ji yra pagrindinė ryšių su vartotojais palaikymo priemonė, nes ji apima daugiau potencialių vartotojų, negu tada, kai su jais bendraujama pardavimo procese. Dėl to reklama tampa svarbia marketingo sudėtine dalimi. Ekonominis. Reklama padeda subalansuoti pasiūlą su paklausa, vartotojams orientuotis esamoje prekių įvairovėje ir greičiau apsispręsti dėl pirkinio, formuoti vartotojų poreikius, nukreipiant jų dėmesį nuo vienų prekių prie kitų, o tai gali turėti įtakos visam šalies ūkiui. Reklama verčia tobulinti gamybą, tiekiant rinkai naujas bei atsisakant nepaklausių prekių, padeda tirti rinką ir ją formuoti, trumpinti prekių apyvartos trukmę ir taip sumažinti prekių atsargas, formuoti vartotojo nuomonę apie įmonę bei atsitiktinius pirkėjus padaryti nuolatiniais klientais.
Komunikacinis. Reklama,- tai viena iš masinės komunikacijos formų. Ji perduoda įvairius marketinginės informacijos tipus, skirtus tarpusavio supratimui tarp pirkėjo ir pardavėjo pasiekti. Reklama ne tik informuoja apie produkciją, bet tuo pat metu suteikia jai pavidalą, kuris pirkėjo sąmonėje tampa neatskiriamu nuo faktinių žinių apie reklamuojamos prekės savybes. Socialinis. Skiepydama ir ugdydama šiuolaikinį gyvenimo būdą, reklama padeda atsikratyti pasenusių, kartais žalingų įpročių bei diegti naujas pažangias pažiūras, lavinti estetinį skonį. Taigi reklama atlieka auklėjamąjį vaidmenį. Informuodama apie prekes, gamybos technologiją, žaliavas, vartojamąsias savybes, reklama plečia gyventojų akiratį, turtina jų žinias, supažindina su mokslo ir technikos naujovėmis. Vadinasi, reklama atlieka ir mokslinės propagandos funkciją.

Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Efektyvios reklamos prielaidos : ♦   reklamuojant prekę, reikia gerai žinoti vartotojų, kuriems siūlomos prekės ar paslaugos, interesus ar poreikius, problemas, su kuriomis jie susiduria vartodami analogiškus produktus, siūlomus kitų gamintojų, prekybininkų ar kitų reklamos agentūrų darbuotojų; ♦   reklama turi atitinkamai parodyti siūlomų prekių ar paslaugų kokybinį išskirtinumą, vartojimo privalumus, naujoviškumą, parankumą ne tik vartojimo, bet ir realizavimo bei gamtosaugos požiūriais; ♦   įvertinant tai, jog vartotojai paprastai renkasi pigesnes prekes, reklamoje būtina pabrėžti siūlomų prekių santykinį pigumą. Reklamos tikslai: ♦   Supažindinti potencialų vartotoją su tam tikra preke, jos ženklu, savybėmis, jos kaina, pateikimo vieta ir pan. ♦   Priversti potencialų vartotoją galvoti apie prekės įsigijimą, parodant tokio įsigijimo naudą. ♦   Priversti potencialų vartotoją norėti tam tikros prekės, sukeliant svajones apie ją. Reklama, tai vieta, kurioje susitinka biznio ir kūrybos interesai, vartotojų poreikiai ir valstybinis teisinis reguliavimas. Reklamos vaizdumas daro ją  lengvai pažeidžiamą kritikos. Pagrindiniai etikos kriterijai: Nors sprendimą daryti reklamą priima reklamos davėjas, tačiau galutinį apsisprendimą pirkti daro pirkėjas. Jei jam pasirodo, kad reklama pažeidžia etikos standartus, jis gali veikti rinką atsisakydamas pirkti tą prekę, reikšti pretenzijas gamintojui ir skųstis teisėtvarkai. Kai reklaminio sprendimo korektiškumas yra abejotinas , būtina pasverti visus už ir prieš, įvertinti, kas gerai, o kas blogai ir rasti subalansuotą sprendimą. Kiekvienas, kuris priima tokį sprendimą, jaučia potencialų konfliktą tarp asmeninio etikos supratimo ir to, kas naudinga bizniui . Geriausią įvaizdį skirtingose šalyse turinčios kompanijos

Vokietija – “Daimler Chrysler”, BMW, “Porsche”, SAP, “Siemens”. Prancūzija – “L’Oreal”, “Ranault”, “Groupe Danone”, “Peugeot”, “Danone”. Japonija – “Toyota”, “Sony”, “Honda”, “Canon”, “Kao”. Rusija – “Gazprom”, “EES Rossis”, “LUKoil”, “Baltika Brewing”, “Jukos”.

Šaltinis: “PricewaterhouseCoopers”

1.2. Reklamos tikslas Reklamos tikslas apibrėžiamas tam tikru parametrų rinkinu:

  • erdvė (platinimo geografija),
  • laikas (reklamos tikslo pasiekimo trukmė)
  • subjektas (kam skirta: pirkėjui – tarpininkui, klientui, grupiniam, kolektyviniam ar individualiam galutiniam vartotojui) požūriu.
  • orientacija (į paklausą: informacija / įtikinimas / priminimas; į objektą: pramonės įvaizdis, bendra paklausa; įmonės įvaizdis, selektyvi paklausa)

Politikoje ir versle dažnai organizuojamos reklaminės kampanijos prieš nepalankią visuomeninę nuomonę ar vienkartinę informacijią, siekiant ją pakeisti, paneigti. Reklamos būdai Reklamos tikslams pasiekti pasirenkami vienokie ar kitokie reklamos būdai. Konkretaus būdo pasirinkimą įtakoja keletas veiksnių – kaina, aprėptis, tikslinė auditorija. Reklamos priemonės gali būti klasifikuojamos pagal nešiklių rūšis:

  • Spaudos reklama
  • Spausdintos reklamos priemonės
  • Radijo reklama
  • Televizijos reklama
  • Kino reklama
  • Pašto reklama
  • Vitrinos reklama
  • Lauko (išorinė) reklama
  • Reklama ant transporto priemonių
  • Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas
  • Foto reklama
  • Šviesos reklama
  • Demonstracinė reklama
  • Reklaminis suvenyras

2. Reklama internete. Patekti į Jūsų resursą vartotojas gali keliais būdais: tiesiogiai įrašydamas resurso adresą interneto naršyklėje arba paspausdamas surastą internete nuorodą. Lankytojų, tiesiogiai įrašiusių Jūsų resurso pavadinimą, skaičius bus labai mažas, nebent Jūs skirsite itin daug lėšų šio adreso populiarinimui. Pigesnis ir paprastesnis būdas – Jūsų www nuorodos platinimas internetiniais kanalais. Pabandysime apžvelgti populiariausius nuorodų tipus ir jų talpinimo būdus. Šiandien geriausiai žinomi reklaminiai skydeliai (banners). Standartinis reklaminis skydelis – tai animuota grafinė nuoroda. Čia publikuojama informacija kviečia vartotoją spūstelėti skydelį. Taip vartotojas perkeliamas į reklamuojamą resursą. Skydelis talpinamas pasirinktame resurse, tam skirtose vietose. Reklaminio skydelio ir resurso efektyvumą galima pamatyti iš CTR rodiklio (click through rate) – pamatymų ir paspaudimų santykio. Pastaruoju metu, standartiniams reklaminiams skydeliams CTR rodiklis kritęs iki 0,3%, t. y. tik 0,3% pamačiusiųjų reklaminį skydelį jį paspaudžia. Skydelio patrauklumas didina CTR rodiklį.Didesnis CTR gaunamas naudojant nestandartinius reklaminius skydelius. 2002 metais pakankamai plačiai paplito išdidintas reklaminių skydelių formatas, taip vadinamieji skyscraper (dangoraižiai). Šis formatas leidžia efektyviau išnaudoti vaizdinę medžiagą naudojama Off-line reklamoje.Vakaruose pradėtų naudoti Reach Media reklaminių skydelių CTR siekia 10-15%. Reach Media reklaminių skydelių populiarumą lėmė čia naudojamų technologijų suteikiamos galimybės. Ir tai ne tik vizualių efektų dėka. Čia vartotojas gali sąveikauti su reklamine informacija – naršyti ją pačiame skydelyje ar valdyti tam tikrus procesus nepalikdamas resurso, kuriame šis skydelis buvo publikuojamas. Virtualios apklausos, kurioje dalyvavo 431 respondentas, duomenimis, Lietuvos interneto vartotojai reklamą internete linkę vertinti daugiau neigiamai, nei teigiamai: teigiamai reklamą internete įvertino 23 procentai, neigiamai – 35 procentai apklaustųjų. Didžiausia respondentų dalis – daugiau nei 40 procentų – apklaustų interneto vartotojų teigė, kad tai priklauso nuo situacijos – kai kada reklama internete jiems patinkanti, kai kada – ne. 15 procentų Lietuvos „internautų“ pareiškė, kad reklama internete jiems labai nepatinkanti.

Ar Jums apskritai patinka reklama internete? Balsai : 431
Labai patinka Reklama versle 6.5 % (28)
Patinka reklama 16.7 % (72)
Kai kada patinka, kai kada – ne Reklama internete 41.3 % (178)
Nepatinka Reklamos paslaugos 19.5 % (84)
Labai nepatinka Verslas 15.3 % (66)
Šitie duomenys buvo surinkti naudojant Voting.lt sistemą

Reklamos internete tikslai turi išplaukti iš bendrų visos įmonės ir marketingo tikslų. Jie turi sietis su jau priimtinais sprendimais dėl įmonės marketingo strategijos, jos tikslinės rinkos, atsižvelgti į rinkoje susiklosčiusią situaciją. R.Gataučio (2003) nuomone, reklamos internete tikslai yra panašūs į bendruosius reklamos tikslus. Tačiau prieš juos nustatant svarbu žinoti, kam įmonei reikalinga reklama internete. Reklamos internete tikslus dauguma autorių išskiria vienodai, tačiau kai kurių nuomonės išsiskiria. Šiame darbe bus pateikiami V.Keršienės (2003), D.Chaffey (2000) ir P.Needham (2003) išskirti pagrindiniai reklamos internete tikslai. V.Keršienė (2005) išskiria šešis reklamos internete tikslus, kurie pateikiami 2 paveiksle. statistika

Šaltinis:https://www.elektronika.lt/articles/knowledge/2029/ R.Gatautis (2003) papildomai išskiria dar ir tokias interneto svetainės reklamines funkcijas, kaip sudominimas, įmonės gero įvaizdžio kūrimas, prekių demonstravimas; informacijos teikimas (žr. 3 pav.).
reklamos paslaugos
Šaltinis: https://www.elektronika.lt/articles/knowledge/2125/

2.1. Mini svetainės Tai labai paplitęs reklamos būdas tarp kataloginės informacijos resursų. Čia reklamos talpintojas išlaiko ir reklamuoja nedidelę svetainę su Jūsų informacija, iš kurios galima patekti į Jūsų pagrindinį resursą. Tokie veiksmai padeda tais atvejais, kai vartotojas nori peržiūrėti maksimaliai daug pasiūlymų. Mini svetainėse informacija dažniausiai išdėstoma standartiškai ir tai supaprastina informacijos suvokimą. Mini svetainė gali veikti ir kaip Jūsų svetainės pirmasis puslapis, nukreipdama vartotoją į konkrečius Jūsų resurso puslapius. Mini svetainės gali būti naudojamos ir neturint savo resurso, naudojant ją kaip pagrindinį informacijos nešėją internete. Tokie puslapiai taip pat gali būti kuriami specialiai akcijoms, prekei ar paslaugai. 3. Tyrimai Planuoti rinkodaros strategiją ar reklamos kampaniją be tyrimų – tai beveik tas pats, kaip burti iš kavos tirščių. Priklausomai nuo rinkodaros tikslų, Jūs turite planuoti išlaidas rinkos ar auditorijos tyrimams. Lokalų tyrimą galite atlikti patys, tačiau norint tiksliai žinoti situaciją rinkoje reikia planuoti bendradarbiavimą su rimtą patirtį turinčiomis tyrimų kompanijomis.Tyrimus galima suskirstyti į keletą kategorijų: Rinkos tyrimas. Tai tyrimas, kurio metu nustatomas rinkos dydis, skirtingų kompanijų rinkos dalys. Yra fiksuojami realūs prekių pardavimai, apyvartos, galimi pjūviai pagal regionus, miestus ar net parduotuves. Didžiausią patirtį šioje srityje turi AC Nielsen. Vartotojo tyrimas. Šio tyrimo metu apklausiami žmonės ir pagal tai nustatomas rinkos dydis bei vartotojo požiūris į produktą. Daugiausia naudojamas aiškinantis vartotojo ir produkto santykius. Galima nustatyti, kokios grupės yra aktyviausios produkto naudotojos, koks produkto naudojimo cikliškumas, sezoniškumas, kokie kriterijai nulemia produkto pasirinkimą.. Sąlyginai galima pamatyti užimamą rinkos dalį, paskaičiuoti bendrą rinką, tačiau gausite duomenis su nemaža paklaida. Rekomenduojamas partneris – SIC Rinkos tyrimai. Žiniasklaidos auditorijos tyrimai. Tyrimai vykdomi apklausos būdu ir elektroninių duomenų fiksuotojų pagalba. Apklausos būdu sužinoma radijo, spaudos leidinių auditorija. Duomenys vėliau įvedami į specialias programas, kurios gali parodyti įvairių tikslinių grupių naudojimąsi žiniasklaidos priemonėmis. Yra galimybė sujungti vartotojo tyrimą su auditorijos tyrimu. Tokiu atveju Jūs galite užsiduoti, kad rodytų, kiek Jūsų produkto naudotojų (ar potencialių naudotojų) klausosi tam tikros radijo stoties, koks laikas yra geriausias. TV auditorija išsiaiškinama tikslesniu metodu. Į respondento televizorių įtaisomas prietaisas, kuris fiksuoja žiūrimas programas ir žiūrinčiuosius. Rekomenduojamas partneris SIC Gallup Media, daugiau www.sgm.lt. Tyrimo analizes dažniausiai daro žiniasklaidos planavimo ir pirkimo agentūros. Tačiau Lietuvoje įsigalėjusi bloga praktika, kai perkama ne pagal planavimo kokybę, bet pagal suteikiamas nuolaidas. Planavimas daromas beveik nemokamai. Dėl šios priežasties agentūros tampa suinteresuotos planuoti ten, kur turi didžiausias nuolaidas, o ne ten, kur naudingiausia klientui. Ši blogybė išnyks atsiradus nepriklausomoms nuo pirkimų žiniasklaidos agentūroms ar konsultantams, taip pat klientams pradėjus mokėti jiems deramus komisinius. Kokybiniai tyrimai. Prieš pradėdami gaminti produktą, paleisdami reklaminę kampaniją ar pradėdami naudoti naują pakuotę galite pasitikrinti rezultatus iš anksto. Tyrimų kompanija sukviečia potencialius vartotojus ir išsiaiškina, kaip jie reaguos į produktą, įpakavimą ar reklaminę žinutę. Dažnai, planuojant dideles investicijas, toks tyrimas padeda išvengti netikėtų nuostolių. Rekomenduojamas partneris – SIC Rinkos tyrimai. Tyrimo specifika. Paklaidos. Standartinių apklausų metu apklausiama 1100 – 1600 respondentų. Šis žmonių kiekis parinktas reprezentatyviai Lietuvos gyventojų sudėčiai socio-demografiniu pagrindu. Tokie tyrimai puikiai atspindi bendrą situaciją, tačiau kai pradedamos nagrinėti specifinės grupės, susiduriama su paklaidų problema. Pavyzdžiui, statybinės rinkos dalyvių kiekis bendroje imtyje bus labai mažas ir neatspindės tikrosios padėties. Norint išsiaiškinti tikrąją situaciją reikės atlinkti atskirus tyrimus tik šiai grupei. Geriausiai tokius tyrimus atlikti ten, kur dominanti grupė koncentruojasi. Pvz., „Interaktyviosios komunikacijos sprendimai“ atliko statybinės rinkos dalyvių apklausą Resta parodos metu. Apklausti 194 dalyviai, tarp jų 118 vartotojų ir 76 specialistai. Tokia imtis jau gali duoti patikimus rezultatus. Tačiau juos klausiant, pavyzdžiui, apie parodą, duomenys bus netikslūs. Tyrimo specifika. Klausimai. Nuo teisingai suformuluoto klausimo priklauso tyrimo tikslumas. Mano nuomone, tikslesnis rezultatų įvertinimas, kai klausimas užduodamas ne tiesiogiai, bet ieškoma išvestinių rezultatų. Pvz., vienas spaudos leidinys norėjo pasitikslinti savo auditorijos dydį. Standartiškai respondentui vardinami leidiniai ir pažymimi išgirdus, kad jie skaitė šį spaudos leidinį. Tačiau spaudos leidinys buvo pakankamai neįsidėmėtinas ir, mano nuomone, galėjo būti maišomas su kitais leidiniais. Mes padarėme tris įsidėmėtinas reklamas ir jas publikavome dvi savaites, po to buvo apklausta virš tūkstančio respondentų. Rezultatai atitiko tai, ko tikėjausi: reklamą pastebėjo daugiau žmonių, nei tai buvo rodoma standartiniuose auditorijos tyrimuose. Net ir atmetus santykinę paklaidą dėl galimo reklamos sumaišymo. Todėl rimtam klausimynui sudaryti būtinai reikia samdyti patyrusius specialistus. Apklausos būdai. Populiariausias yra tiesioginės apklausos būdas, kada interviuotojas, tiesioginės apklausos būdu, pildo anketą. Norint išsiaiškinti daug klausimų užsisakomas atskiras tyrimas, kai mokama už kiekvieną anketą. Turint keletą klausimų, jie gali būti įdedami į reguliarias apklausas. Kaina priklauso nuo klausimų kiekio ir respondento specifiškumo. Telefoninė apklausa. Tyrimo kompanijos operatorius skambina atsitiktiniams ar pasirinktiems respondentams ir pildo anketą pokalbio telefonu metu. Internetinė apklausa. Lietuvoje ji nėra populiari. Tačiau suprantamai paruošus klausimus, galima pigiausiai gauti patikimus atsakymus.

IŠVADOS

1. Apibendrinant  galime  pasakyti  kad  reklama  svarbi  dviem  požiūriais: ekonominiu  ir  socialiniu.“Ekonominiu  požiuriu  reklama  padeda  subalansuoti  pasiūla  su  paklausa; orientuotis  vartotojams  esamoje  prekių  įvairoveje  ir  gausoje; formuoti  vartotojų  poreikius; tobulinti  gamybą; tirti  rinką  bei  ją  formuoti; racionalizuoti  prekių  pardavimą  ir  pan. 2. Reklama  svarbi  ir  socialiniu  požiuriu . Skiepydama  ir  ugdydama  šiuolaikinį  gyvenimo  būda, reklama  padeda  diegti  naujas  pažangias  pžiūras, lavinti  estetinį  skonį. Reklamos  tikslai  yra  šie:

  • supažindinti  potencialius  vartotojus  su  tam  tikra  preke , jos  kaina , pateikimo  vieta  ir  pan.
  • priversti  potencialų  vartotoją  galvoti  apie  prekės  įsigijima ;
  • priversti  potencialų  vartotoją  norėti  tam  tikros  prekės  ir pan.”

3. Vis dar atsiranda ir tokių žmonių, kurių nuomone reklama Internete yra neefektyvi. Nereikia pamiršti, jog ir kitose žiniasklaidos priemonėse reklama sunkiai pastebima, kad jos poveikis kuo toliau, tuo darosi mažesnis, nes žmonės pripranta prie jos, įpranta jos nematyti, tačiau iš tiesų problema slypi kitur: nelabai mokama pasinaudoti interneto teikiamais privalumais.
Todėl prieš kuriant reklamą ir ją paleidžiant į virtualią erdvę, derėtų gerai išanalizuoti jos galimybes, susipažinti su privalumais bei trūkumais. Kad žinių stoka netaptų kliūtimi, reikėtų išmėginti internetinę reklamą prieš pradedant ją taikyti savo verslui, įsigilinti, kuo ir kaip ji gali būti naudinga, kokiais metodais geriausia naudotis, kad būtų pasiektas didžiausias efektyvumas. Tik tokiu atvejus bus galima džiaugtis išties gerais rezultatais.

Google map