Susisiekite: +3706 900 3000

Tinklapyje www.enternet.lt naudojami slapukai (cookies). Jei sutinkate su slapukų naudojimu, spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos apie slapukų naudojimą rasite čia: Privatumo politika.

Sutinku

Kuo yra naudingas SEO?

Jau senokai praėjo laikai, kai prisireikus kokios nors paslaugos ar prekės, pirmiausia atsiversdavome skelbimų skiltį laikraštyje.

Galbūt daug kas laikraščių išvis nebeskaito, o visos reikalingos informacijos ieškome internete. Vesdami reikiamus
žodžius į paieškos laukelį ir akimirksniu išvysdami rezultatus ne visada susimąstome, kiek daug darbo
kažkas įdeda, kad ta informacija mus taip lengvai pasiektų.

Norint, kad reklama neštų naudą, prieš daugelį metų žmonės skelbimus dėjo į laikraščius, žurnalus, televiziją. Tačiau šie laikai praėjo, o dabar yra laikas inovacijoms – reklamai ir populiarumui internete.

seo kaina

SEO tikslas – būti geriausiu tinklapiu lyginant su kitais konkuruojančiais tinklapiais savo veiklos srityje. Kalbant paprasčiau, SEO paslaugos suteikia Jums galimybę būti pirmiems paieškoje pagal raktinius žodžius tokiose paieškų sistemose kaip Google, Bing ar Yahoo. Šios sistemos aukščiausias pozicijas paieškose suteikia tik tiems tinklapiams, kurie yra kokybiški ir atitinka šių sistemų keliamus reikalavimus. Dėl to SEO reikalauja gana daug pastangų ir laiko, kol tinklapis yra sutvarkomas taip, kad taptų stipriausias tarp visų konkurentų.

Optimizavimas paieškos sistemoms yra būtina sąlyga, siekiant išvystyti sėkmingą internetinį projektą ar pritraukti papildomą lankytojų srautą, nesvarbu ar tai būtų elektroninė parduotuvė, ar įmonės paslaugas pristatantis tinklapis. Visi tinklapių savininkai yra suinteresuoti, kad būtent jie būtų randami pirmiau nei konkurentai, taip pritraukiant naujus klientus, kurie ieško prekių ar paslaugų.

Kokia SEO nauda paieškų sistemoms?

Pagrindinis paieškų sistemų tikslas - kokybiškai aptarnauti lankytojus, kurie ieško informacijos, prekių ar paslaugų.

Taip pat svarbu, kad lankytojas savo tikslą pasiektų kuo greičiau, t.y. jam nereikėtų praleisti daug laiko siekiant surasti tai, ko jis ieško. Kuo greičiau lankytojai suranda jiems reikiamą informaciją, tuo labiau jie yra patenkinti pačia paieškų sistema.

Būtent todėl šios sistemos ir skiria labai daug dėmesio bei savo resursų, kasdien ieškodamos vis kokybiškesnių tinklapių ir keldamos vis naujus tinklapių kokybės reikalavimus. Tai leidžia joms sudaryti pačių geriausių tinklapių TOP’us ir juos pateikti lankytojams paieškos puslapio viršuje.

Paieškų sistemos tikslas - paieška turi būti greita, tiksli ir patogi. Ji turi būti pritaikyta bet kokiai situacijai ir padedanti, o ne trukdanti lankytojams.

Kokia SEO nauda paieškų sistemoms?
Nuo ko priklauso
SEO kaina?

SEO kaina apskaičiuojama vertinant bendrą darbų kiekį, kuris būtinas tam, kad tinklapis būtų sutvarkytas taip, jog būtų vienas iš stipriausių savo rinkos lyderių.

Taip pat privalo būti įvertinti darbų kiekiai, kurie būtini tokios tinklapio pozicijos išlaikymui, t.y. nuolatos tobulinant tinklapį net ir po to, kai yra pasiektos TOP pozicijos paieškų sistemoje.

Pagrindiniai faktoriai, nuo kurių priklauso SEO kaina, yra šie:

  • raktinių žodžių skaičius;
  • tinklapio techninė būklė ir dabartinės pozicijos paieškų sistemoje;
  • konkurentų tinklapių stiprumas ir laikotarpis, kiek laiko konkurentai dirba su savo tinklapių SEO;
  • tinklapio istorija ir autoritetas bei žinomumas rinkoje.

Sudarant SEO biudžetą yra vertinami visi aukščiau paminėti faktoriai ir sudaromas darbų planas bei biudžetas, kurie būtini tam, kad būtų sudaroma galimybė tinklapiui pasiekti aukščiausias pozicijas. Nors biudžetai yra unikaliai skaičiuojami kiekvienu atveju, labai dažnai SEO biudžetas neviršija kitų alternatyvių reklamos kanalų biudžetų.

Išlaidos paskirstomos mėnesio įmokomis, todėl tai yra kontroliuojamos ir lengvai planuojamos investicijos ne tik senam, tačiau ir naujai įkurtam verslui ar veiklai.

Norėdami sužinoti tikslų savo SEO biudžetą, kreipkitės ir mes
sudarysime darbų bei investicijų planą.

seo kaina

Ar Google SEO laiko spamu?

1

Jeigu SEO atliekamas tvarkingai ir be dirbtinio bandymo apgauti lankytoją bei paieškų sistemą, tokiu atveju SEO nėra laikomas nepageidaujamu faktoriumi ar SPAM šaltiniu. Būtent todėl yra akcentuojama, kad SEO turi būti atliekamas tik profesionaliai ir laikantis Google sistemos reikalavimų.

3

Kaip minėta anksčiau, paieškų sistemos yra suinteresuotos, kad paieškoje būtų kiek galima daugiau kokybiškų tinklapių. Teikiant profesionalias SEO paslaugas, būtent šio tikslo ir yra siekiama. Todėl kokybiškas SEO yra vertinamas kaip naudingas ir reikalingas faktorius kiekvienam tinklapiui ir tai oficialiai pripažįsta bei kokybišką SEO skatina pati Google sistema, nes kokybiškas SEO atneša naudą tiek lankytojams, tiek Google sistemai, tiek tinklapio savininkui.

2

Google, kaip ir kitos paieškų sistemos, nuolat tobulina savo algoritmus, kurie skirti nekokybiško turinio paieškai ir filtravimui. Todėl jei turinys (tekstai, nuotraukos ar kito formato turinys) yra laikomas nekokybišku, netinkamu ar SPAM šaltiniu, toks turinys yra pašalinamas iš Google paieškos. Taip paieška yra išvaloma nuo nepageidaujamo turinio. Todėl nekokybiški tinklapiai praranda savo pozicijas ir jiems SPAM turinys yra ne naudingas, o kaip tik žalingas. Tai kenkia patiems tinklapiams, bet ne Google sistemai.

4

Daugiau informacijos apie profesionalaus ir teisingo SEO naudą rasite video, kuriame atsakymą į klausimą „ar Google SEO laiko SPAM’u“ pateikia Google buvęs Google web spam komandos vadovas Matt Cutts.

Ar Google SEO laiko SPAM’u Daugiau informacijos apie profesionalaus ir teisingo SEO naudą rasite video, kuriame atsakymą į klausimą
„ar Google SEO laiko SPAM’u“ pateikia buvęs Google web spam komandos vadovas Matt Cutts.
seo spamas

SEO išskirtinumas

Reklama internete, socialiniuose tinkluose bei populiariuose portaluose dažnai yra paremta reklaminių plotų nuomos principu.

Dažniausiai lankytojo dėmesį bandoma pritraukti skambia fraze arba „akį traukiančiu” reklaminiu banner’iu ar gražiais vaizdais. Tačiau toks reklamos būdas dažnai reikškia tai, kad lankytojas būna sudominamas tik trumpam, o jo pagrindinis susidomėjimo objektas yra ne produktas ar paslauga, o pats vaizdas, kurį jis mato.

Be to dažniausiai toks lankytojo dėmesio pritraukimas reiškia, kad lankytojas į portalą ar socialinį tinklą atėjo norėdamas praleisti ten savo laiką ar surasti reikiamos informacijos, todėl jam siūloma paslauga ar prekė tuo metu nėra reikalinga ar aktuali. Taigi dažniausias tokios reklamos rezultatas - lankytojo paspaudimas, kuris kainuoja, tačiau jis neatneša siekiamo rezultato - prekės ar paslaugos užsakymo.

SEO iš kitų internetinės reklamos būdų išsiskiria tuo, kad prekių ar paslaugų tuo metu ieško patys lankytojai, o Google jiems pateikia geriausių tos rinkos tinklapių sąrašą. Tai reiškia, kad lankytojui būtent tuo metu reikia tos prekės ar paslaugos ir jis yra pasiryžęs ją pirkti. Tai yra pagrindinis lankytojo tikslas, dėl kurio jis atėjo į Google sistemą ir jam belieka susirasti jam tinkamiausią pardavėją.

Būnant aukščiausiose Google pozicijose Jums nebereikia sudominti lankytojo Jūsų produktu ar paslauga. Šį poreikį lankytojas jau turi, o pagrindinis Jūsų tikslas- aiškiai pateikti informaciją, kad Jūsų siūloma paslauga ar produktas yra kokybiškas ir atitinka lankytojo poreikius.

Būtent ši SEO specifika lemia tai, kad SEO rodikliai yra vieni iš geriausių, lyginant pardavimų rezultatus. Žinoma šis rezultatas pasiekiamas tik tuo atveju, jei paslaugos ar prekės pardavėjas yra profesionalus bei gali kokybiškai aptarnauti į jo tinklapį atėjusį suinteresuotą lankytoją.

SEO iš kitų internetinės reklamos būdų

Kam reikalingas SEO?

Jeigu prekė nereklamuojama ir niekam nežinoma, jos niekas nenupirks.

Panaši taisyklė galioja ir interneto svetainei – neužtenka vien ją sukurti ir tikėtis, jog lankytojai ją atras savaime. Norint, kad
tinklapis bei jame esanti informacija (paslaugų puslapiai, prekės ir pan.) būtų surandami lankytojų, reikia įdėti pastangų
geros informacijos paruošimui bei atitikti SEO reikalavimus, pagal kuriuos paieškų sistemos skirsto tinklapių reitingus

1

Be abejo pagrindinis SEO tikslas yra pasiekti kuo aukštesnes pozicijas, kurios leistų į tinklapį pritraukti tuos lankytojus, kurie ieško Jūsų paslaugų ar prekių. Tai yra tiesioginis pardavimų generavimo būdas. Tačiau SEO suteikia ir daugiau naudos, ne tik tiesioginius pardavimus.

2

Vienas iš pagrindinių SEO privalumų yra tas, kad SEO padeda populiarinti Jūsų prekės ženklą ar įmonės vardą net jeigu lankytojas ateina ir paslaugos ar produkto nenuperka. Per tą laiką, kurį jis praleidžia Jūsų tinklapyje, jis ne tik pamato logotipą, tačiau spėja susipažinti su papildoma informacija, kuri formuoja lankytojo nuomonę apie Jūsų prekinį ženklą bei jį populiarina.

3

Taip pat įmonės, kurios yra randamos aukščiausiose pozicijose, lankytojų yra vertinamos kaip rinkos lyderės ir atrodo patikimesnės. Tai formuoja lankytojo nuomonę ir yra didelis privalumas prieš konkurentus.

Kaip ir sporte, taip ir Google paieškoje, visi
lankytojai palankiausiai vertina pirmuosius
ir stipriausius, o likusieji yra tik statistiniai
vienetai, kurių niekas nepamena.

seo reikalingumas

Kas trukdo SEO atlikimui?

Neretai sakoma, kad SEO atlikimui trukdo tai, kad tinklapis yra senas ir nekokybiškas. Iš tiesų tinklapio senumas įtakos gali turėti, tačiau gana dažnai nutinka ir taip, kad net atnaujinus tinklapį SEO rezultatai ne tik nepagerėja, tačiau net pablogėja, o jį sėkmingai aplenkia tie tinklapiai, kurie nebuvo atnaujinti 5 metus ar ilgiau. Todėl negalima teigti, kad senas tinklapis visais atvejais yra blogesnis už naują. Iš tiesų senas tvarkingas tinklapis yra daug geriau už naują, sukurtą nesilaikant naujausių SEO reikalavimų ir tendencijų.

Iš tiesų geriems SEO rezultatams dažniausiai trukdo netvarkingas kodas, netinkama struktūra, nekokybiškas turinys, blogi programiniai ar dizaino sprendimai ir panašios priežastys, kurios lemia prastus tinklapio techninius parametrus ar nepatogų naudojimąsi juo.

Antra dažniausiai sutinkama SEO problema - neprofesionalus SEO, kuris buvo daromas savo jėgomis arba pradedančiojo SEO optimizuotojo. Kartais pavyksta pasiekti gana gerus rezultatus ir dirbant savomis jėgomis. Tačiau dažniausiai problemų sukelia tie „specialistai“, kurie paskaitę kelis straipsnius puola optimizuoti, ypač naudodami neleistinus metodus. Tokiu atveju domenui galima pakenkti ilgam laikui ir bet kokie atnaujinimai ar bandymai išvalyti savo tinklapio istoriją nebeduoda apčiuopiamos naudos. Tokiais atvejais padėti negali net ir profesionalios SEO agentūros, turinčios profesionalias komandas.

Tokios sankcijos dažniausiai skiriamos už bandymą manipuliuoti pozicijomis, apgaunant Google algoritmą, bet nesuteikiant realios naudos lankytojams. Apskritai didžiausią žalą SEO rezultatams daro nežinojimas ir nesupratimas, kas yra SEO ir bandymas tai daryti neleistinais metodais.

seo atlikimas

Todėl visuomet geriausias sprendimas -

prieš imantis kokių nors veiksmų arba atnaujinant tinklapį bent jau pasikonsultuoti su SEO agentūra. Dažniausiai tokios bendrinės konsultacijos nieko nekainuoja, tačiau jos gali padėti išvengti nuostolių ar netgi pasiekti teigiamų rezultatų.

Todėl visuomet geriausias sprendimas

Nuo ko priklauso SEO pozicijos?

Google algoritmui tenka įvertinti labai skirtingus faktorius, pagal kuriuos nustatoma, kuris tinklapis pagal tą raktažodį yra geriausias rinkoje. Vertinant visus tinklapius tarpusavyje yra sudaromi sąrašai nuo geriausio iki blogiausio rinkos tinklapio kiekvienam galimam raktažodžiui, įvedamam Google paieškoje.

Faktorių, kuriuos vertina ir skaičiuoja Google sistema, yra ne vienas šimtas. Žinoma, ne visi jie yra vienodai svarbūs, todėl gali būti skirtingai traktuojami. Taip pat šie reikalavimai yra nuolatos atnaujinami, nes keičiasi lankytojų poreikiai, technologijos, o su jomis kartu tobulėja ir Google.

Bendrai galima išskirti kelis pagrindinius reikalavimus, kurie būtini tam, kad tinklapis galėtų pretenduoti į aukštas pozicijas Google sistemoje:

  • informacija ir turinys turi būti kokybiškas, įdomus ir atitinkantis tai, ko ieško lankytojas;
  • tinklapis turi būti techniškai tvarkingas;
  • tinklapio dizainas turi būti patogus ir šiuolaikiškas;
  • tinklapis turi būti patogus visiems lankytojams, t.y. pritaikytas mobiliems įrenginiams bei skirtingoms naršyklėms;
  • tinklapis turi būti gana populiarus internete bei socialiniuose tinkluose;
  • tinklapyje negali būti nelegalaus ar riboto naudojimo turinio ar reklamos (pvz.: alkoholio, tabako reklama);
  • na ir, žinoma, sudėjus visus faktorius, jis turi būti geresnis už visus kitus konkurentų tinklapius.

Kam reikalingas SEO auditas?

SEO auditas yra pirmasis žingsnis, kuris leidžia nustatyti tinklapio klaidas, silpnąsias vietas, susidaryti pilną vaizdą apie esamą tinklapio būklę. Pagal audito rezultatus yra sudaromas tolimesnis darbų planas, kuris leidžia sustiprinti tinklapį bei pagerinti jo pozicijas.

Žinoma, labai padeda ir rinkos (konkuruojančių tinklapių) analizė – ji naudinga tuo, kad leidžia objektyviai įvertinti, kokia yra ne tik Jūsų, tačiau ir Jūsų konkurentų tinklapių techninė būklė. Tai matant galima geriau suprasti, kokio stiprumo konkurencija yra Jūsų srityje.

Trumpai tariant, SEO auditas – tiksli Jūsų elektroninės svetainės struktūros, turinio ir kitų rodiklių analizė, siekiant nustatyti jos atitikimą paieškos sistemų keliamiems reikalavimams.

Dirbant be SEO audito arba nuodugnios tinklapio analizės, SEO strategija nebūtų iki galo tiksli ir tai lemtų neišnaudotą tinklapio potencialą. Būtent auditas išsprendžia šią problemą, leisdamas objektyviai ir išsamiai išanalizuoti visus faktorius, nuo kurių priklauso tinklapio pozicijos.

seo auditas

Per kiek laiko galima atlikti SEO?

SEO reikalauja laiko, nes tinklapio kokybės, žinomumo ir reitingo auginimas yra sudėtingas procesas. Negana to būtina įvertinti tai, kad SEO yra tęstinis procesas, kuris neturi baigtinio taško, nes praktiškai bet kurį tinklapį įmanoma tobulinti beveik neribotai.

1

Žinoma, ir Google bei kitos paieškų sistemos nuolat atsinaujina, dėl to tinklapis turi taip pat būti pritaikomas ir atnaujinimas. Taigi niekada nebus to momento, kai SEO bus pabaigtas, todėl tikslingiausia skaičiuoti laiką, kuris reikalingas aukštų pozicijų pasiekimui.

2

Priklausomai nuo rinkos sudėtingumo, tinklapio kokybės, prekinio ženklo žinomumo ir kitų faktorių, pozicijas kai kuriose veiklos srityse įmanoma pasiekti per 2-3 mėnesius, o kai kuriose reikia ir metų ar net ilgesnio laikotarpio.

3

Taigi SEO nėra skirtas labai greito rezultato siekimui, tačiau tuo pačiu tai padeda išlaikyti paieškos kokybę, nes natūralioje Google paieškoje dažniausiai būna randamos tos įmonės, kurios gali investuoti į ilgalaikę ir kokybišką marketingo strategiją.

seo atlikimas

SEO versle

Šiais laikais yra sunku įsivaizduoti verslo įmonę, kuri neturėtų savo tinklapio. Sparti technologijų plėtra lėmė tai, kad šiandien vystyti verslą galima ir neišeinant iš namų, tiesiog internete. Tačiau susikurti tinklapį yra tik pirmasis žingsnis, siekiant savo verslo tikslų. Labai svarbu, kad tinklapis būtų randamas ir prienamas tiems žmonės, kurie yra potencialūs klientai. Būtent šį tikslą ir padeda pasiekti SEO.

Kalbant apie SEO naudą verslui, verta paminėti, kad tai padeda pritraukti ne tik daugiau potencialių klientų, tačiau ir verslo partnerių, padeda sudaryti teigiamą ir tvirtą įvaizdį apie įmonę tiekėjams ar kitiems partneriams.

Tiek potencialūs klientai, tiek ir partneriai puikiai supranta, kad norint būti pirmose Google paieškos pozicijose reikia laiko bei pastangų. Aukščiausios pozicijos - tai Google bei visų lankytojų rekomendacija, kuri parodo, kad toje veiklos srityje įmonė yra ne tik žinoma, bet ir viena iš rinkos lyderių.

SEO versle

Seo rezultatai

Priklausomai nuo veiklos ir rinkos specifikos, SEO strategijai gali būti keliami skirtingi tikslai. Tai reiškia, kad ir rezultatų matavimas gali būti skirtingas. Pagal dažniausiai sutinkamas ir naudojamas SEO strategijas, galima išskirti kelis pagrindinius rezultatus, kurių siekia dauguma tinklapių savininkų:

  • padidinti tinklapio lankomumą;
  • padidinti pardavimus;
  • didinti prekės ženklo žinomumą;
  • populiarinti nebūtinai save, tačiau pačią paslaugą arba prekę;
  • pateikti save kaip vienus iš rinkos lyderių;
  • didinti patikimumą bei gerinti įmonės įvaizdį internete;
  • arba tiesiog aplenkti konkurentus.

Kai kurios iš šių strategijų reikalauja daug platesnio darbo su tinklapiu bei marketingu. Pvz.: siekiant didinti pardavimus, visuomet reikia suprasti, kad reikia ne tik pritraukti lankytojus, tačiau jiems pasiūlyti kokybišką prekę ar paslaugą, profesionalų aptarnavimą ir rinką atitinkančią prekės ar paslaugos kainą.

Todėl SEO procese svarbu, kad prie sėkmingo SEO strategijos įgyvendinimo iš dalies prisidėtų ir pats tinklapio savininkas, nes net turint didelį lankytojų srautą, pardavimų didinimo rezultatas gali būti nepasiektas jeigu pats tinklapio savininkas nepasiūlo kokybiškų prekių ar paslaugų už adekvačią kainą.

Taigi SEO yra bendradarbiavimas tarp SEO agentūros ir tinklapio savininko, kuris leidžia pasiekti užsibrėžtus tikslus. O neretais atvejais, kokybiško bendradarbiaimo dėka, rezultatai būna ir dar geresni nei tikėtasi.

seo rezultatai
Google map